Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące procesu zakupowego, jak i oferowanych produktów. Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami: sklep@urboart.pl lub 880 091 000

 

ZAMÓWIENIA

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
- Czas realizacji zamówienia to z reguły 1-3 dni. Tapety i fototapety "na wymiar" realizowane są z reguły w ciągu 2-4dni. Panele szklane na wymiar w ciągu 10-14 dni.

2. Czy mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar?
- Oczywiście przysługuje prawo odstąpienia od umowy, więcej szczegółów w tym zakresie znajdą Państwo w 
regulaminie sklepu.

3. Kiedy otrzymam kod rabatowy po zapisaniu się do newslettera?
- Kod rabatowy wysyłany jest mailem niezwłocznie po zapisaniu się do newslettera. Jeśli nie widzisz maila, sprawdź folder SPAM lub skontaktuj się z nami.

4. Czy posiadamy sklep stacjonarny? Można gdzieś obejrzeć nasze produkty?
- Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Przykłady naszych produktów można obejrzeć w siedzibie firmy: Izabelin-Dziekanówek, ul. Kolorowa 17 po wcześniejszym umówieniu się.

5. Czy do zamówienia otrzymam paragon lub fakturę VAT?
- Jesteśmy legalnie działającym podmiotem gospodarczym i do każdego zamówienia dołączony jest dowód zakupu - paragon fiskalny lub faktura VAT (paragon dołączamy do przesyłanego produktu, fakturę wysyłamy mailem)

6. Można złożyć zamówienie drogą mailową lub telefonicznie?
- Tak, zamówienie telefonicznie można złożyć za pośrednictwem nr+48 880 091 000 oraz mailowo na sklep@urboart.pl.

 

WYSYŁKA

1. Jakim kurierem dostarczane są paczki?
- Wszystkie paczki wysyłane są kurierem DPD, alternatywnie Kurierem Fedex.

2. Czy jest opcja wysyłki za granicę?
- Tak, realizujemy wysyłkę za granicę do krajów Europy. Koszt ustanawiamy jest indywidualnie i występują ograniczenia gabarytowe.

3. Czy panele szklane i obrazy szklane są odpowiednio zapakowane?

- Tak, zarówno panele jak i obrazy szklane są odpowiednio zabezpieczone i ubezpieczone podczas wysyłki.

4. Co w przypadku uszkodzenia obrazu lub panelu szklanego podczas wysyłki?

- Gdyby cokolwiek uległo uszkodzeniu podczas transportu produkujemy i wysyłamy panel lub obraz ponownie na nasz koszt - proszę wtedy spisać protokół szkody w obecności kuriera.

5. Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Tak, towar można odebrać po wcześniejszym umówieniu terminu w siedzibie naszej firmy (ul. Kolorowa 17, 05-092 Izabelin-Dziekanówek).

6. Co z kosztem dostawy w przypadku kilku zamówionych przedmiotów?
- Zamawiając kilka produktów, nie ponosi się dodatkowych kosztów dostawy, tylko 19,99 zł (wpłata z góry) lub 24,99 zł (pobranie).

7. Jakie są koszty dostawy?
- Wysyłka kurierem przy płatności z góry – 19,99 zł, za pobraniem – 24,99 zł. Odbiór osobisty - 0zł.

   

PŁATNOŚCI

1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności?
- Nazwa odbiorcy: Reklamobile Jolanta Bugała-Urbańska, numer konta bankowego: 
14 1140 2004 0000 3202 7593 8241 mBank

2. Jakie są formy płatności?
- Zapłacić można z góry: (1) bezpośrednim przelewem lub (2) za pośrednictwem szybkich płatności on-line przez system Dotpay. Płatność może także zostać zrealizowana przy odbiorze: (3) do rąk kuriera, (4) podczas odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.

 

ZWROTY, WYMIANY i REKLAMACJE

1. Chcę zwrócić towar, co robić?
- Więcej informacji 
tutaj.

2. Chcę wymienić towar, co robić?
- Tak, można wymienić produkt, zgodnie z zasadami jak w przypadku zwrotów. Po więcej informacji skontaktuj się z nami: sklep@urboart.pl.

3. Chcę zareklamować towar, co robić?
- Więcej informacji 
tutaj.

 

PRODUKTY

 1. Skąd pochodzi towar dostępny w sklepie?

- Wszystkie produkty oferowane w sklepie (panele i obrazy szklane, obrazy na płótnie, tapety i fototapety, plakaty w ramie) są produkowane w Polsce.

2. Czy produkty można personalizować/modyfikować?

- Tak, możemy dostosować zarówno rozmiar jak i kolorystkę oferowanych produktów. Wykonujemy również produkty z grafik klienta.

 

PANELE SZKLANE

1. Czy szkło jest hartowane?

- Tak, oferowane w naszym sklepie panele szklane wykonane są ze szkła hartowanego – odpornego na wysokie temperatury i bardziej odpornego na uszkodzenia mechaniczne.

2. Czy panele mogą być montowane za kuchenką gazową?

- Tak, panele mogą być montowane za kuchenką gazową, jednak powinna zostać zachowana minimalna odległość zalecana przez producentów kuchenek – min. 5 cm od płyty. Jeżeli panel będzie opalny bezpośrednio ogniem (np. idącym po garnku) szkło wprawdzie nie pęknie, ale grafika może ulec odbarwieniu, uszkodzeniu.

3. Czy mogę zamówić inny wymiar niż dostępny w sklepie?

- Tak, możemy wykonać panele na wymiar. Prosimy wówczas o przesłanie informacji o wymiarach paneli, ilości otworów na gniazda oraz miejscowości dostawy/montażu.

4. Czy wycinacie otwory na gniazdka?

- Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie informacji o wymiarach paneli, ilości otworów na gniazda oraz miejscowości dostawy/montażu.

5. Czy wycinacie otwory na gniazdka?

- Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie informacji o wymiarach paneli, ilości otworów na gniazda oraz miejscowości dostawy/montażu.

6. Z jakiego szkła i jakiej grubości wykonane są panele szklane?

- Panele szklane oferowane w naszym sklepie wykonane są ze szkła hartowanego float o grubości 4 mm. Na życzenie możemy wykonać panele na szkle optiwhite i o innej grubości.

7. Czy mogę zakupić panele tylko z grafikami dostępnymi w sklepie?

- Wszystkie produkty w naszym sklepie możemy wykonać z grafiką Klienta. Grafiki można znaleźć również w naszym katalogu tutaj lub w banku zdjęć fotolia.pl (proszę podać nam wówczas numer grafiki).

8. Nie wiem, czy dobrze wykonałem pomiar paneli.

- Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z nami, prześlemy instrukcję wykonania pomiaru. Odpowiemy też na wszelkie pytania.

9. W jaki sposób montuje się panele szklane?

- Panele szklane montuje się na klej montażowy dostępny tutaj, jest to najprostszy i najbardziej popularny sposób montażu. Drugą opcją jest montaż na wkręty (komplet śrub i zaślepek przesyłamy).

10. Czy otrzymam instrukcję montażu?

- Tak, z panelami przesyłana jest instrukcja montażu.

 

OBRAZY NA SZKLE

1. Czy obrazy na szkle są gotowe do powieszenia?

- Tak, oferowane w naszym sklepie obrazy na szkle są wysyłane gotowe do powieszenia, posiadają zawieszki dostosowane do wagi, wkręty oraz piankowe dystanse, które utrzymują obraz równolegle do ściany.

2. Czy mogę zamówić obraz w innym rozmiarze?

- Tak, wykonujemy obrazy na szkle na życzenie. Proszę o kontakt telefoniczny +48 880 091 000 lub mailowy na sklep@urboart.pl. Proszę podać wymiar oraz wybraną grafikę. Można również skorzystać z formularza zapytania na naszej stronie tutaj

3. Z jakiego szkła i jakiej grubości wykonane są obrazy szklane?

- Obrazy szklane oferowane w naszym sklepie wykonane są na szkle hartowanym float o grubości 4 mm. Na życzenie możemy wykonać obrazy na szkle optiwhite i o innej grubości.

 

OBRAZY NA PŁÓTNIE

1. Czy obrazy na płótnie są gotowe do powieszenia?

- Tak, oferowane w naszym sklepie obrazy na płótnie są wysyłane gotowe do powieszenia, posiadają zawieszkę.

 

TAPETY/FOTOTAPETY/ FOTOTAPETY NA DRZWI

1. Czy tapety są w jednym kawałku, czy w częściach?
- Tapety są oczywiście podzielone na wygodne do montażu elementy, z zachowaniem spójności wzoru. Fototapety na drzwi przesyłane są w jednym kawałku.

2. Czy druk tapety jest ścieralny?
- Druk tapety jest nieścieralny, można go dotykać.

3. Czy tapeta jest wodoodporna?
- Druk tapety można przecierać mokrą/wilgotną ściereczką, nie zaleca się używania detergentów i środków czystości.

4. Jak wygląda montaż tapety?
- Montaż tapety należy przeprowadzić zgodnie z instruckją
. Instrukcja montażu tapety jest przesyłana mailem.

 


Instagram

Pozycjonowanie i reklama w Google:
Pozycjonowanie stron Widoczni